خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/09/06 - 17:31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
خدابخشی تاکید کرد؛

گزینه پیشنهادی آموزش و پرورش گزینه مطلوبی برای سکانداری و سیاستگذاری این نهاد مهم است

نماینده مردم الیگودرز در مجلس گفت: نوری فردی تحول گرا و توسعه گراست و می تواند گزینه مطلوبی برای سکانداری و سیاستگذاری نهاد مهم و اثرگذار آموزش و پرورش باشد.

محمد خدابخشی نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به معرفی یوسف نوری به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش گفت: در تبیین  ابعاد شخصیتی این وزیر پیشنهادی باید بگویم از بعد فردی  انسانی متدین، باتقوا و صادق در گفتار و از سوی دیگر معتقد به اصول ارزشها، فعال و جدی در کار است.



وی نوری را فردی آشنا به اصول مدیریت و تفکر سیستمی دانست و افزود: این وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش مطالعات گسترده‌ای در زمینه مدیریت آموزشی و آینده پژوهی انجام داده، براین اساس با تهدیدها و فرصت ها در حوزه آموزش وپرورش بخوبی آشناست.



خدابخشی تصریح کرد: نوری فهم دقیقی از ابرچالش‌های آموزش وپرورش داشته و به کمک چنین اطلاعاتی می تواند بستر مناسبی را برای ایجاد اتفاقات خوب در این حوزه رقم بزند. از سوی دیگر در زمینه اسناد بالادستی به سند تحول بنیادین و اجرایی کردن آن اعتقاد و تاکید دارد، وی همچنین توجه جدی به استفاده مطلوب از ظرفیت جوانان بعنوان یک سرمایه ارزشمند دارد که این موضوع می تواند تحول آفرین باشد.



نماینده مردم الیگودرز در مجلس بیان کرد: وی ضمن آشنایی و توجه به علم روز و فناوری توانسته پیشران مدارس هوشمند و مبدع مدارس فناورانه در کشور در زمان  مسئولیت خود باشد و بیمه طلایی فرهنگیان و تلاش برای تخصیص بودجه و توجه به رفاه فرهنگیان از نمونه های بارز توجه نوری به شان و کرامت معلمان است، وی فردی تحول گرا و توسعه گراست و می تواند گزینه مطلوبی برای سکانداری و سیاستگذاری نهاد مهم و اثرگذار آموزش و پرورش باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 332091
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار